View Single Post
Er møkk lei disse som begynner og bråke bare på grunn av småting som en setning som ikke er relevant til det de skal ha det frem til, et blikk osv..

Skjedde en liten artig episode sist helg, der jeg møtte 2 fra utlandet på buss stoppet, han ene sporte om jeg hadde en øl de kunne få, å så snill som jeg er åpnet jeg en øl for begge siden jeg var ganske så beruset fra før av og hadde sekken full, etter drøye 10minutter venting og høflig snakking fra min side, røyser han ene seg opp og tar meg opp fra benken jeg sitter på og spør hvorfor i helvete jeg ikke likte demmes rase, jeg satt meg ned og sa rolig at jeg ikke hadde noe imot han eller hans rase og hvor han hadde det fra, som da endte med at han andre prøvde å røske av meg sekken der jeg satt som endte med at jeg dyttet han av benken, tok tak i jakken til han andre og sa, derfor. Heldige meg blei det ikke mere drama ut av det. Jeg og flere av kompisene mine har vert plaget av denne typen innvandrere ofte, og er lei av at de skal være så utrulig frekk, arrogant og ikke minst irriterende som bare rett og slett gir seg faen.

Er dette et resultat av innvandring og at deres kultur er dratt med inn i Norge?
Norske Vikinger