View Single Post
Sitat av UserNavn Vis innlegg
Godtfolk.

Jeg har litt erfaring med THC fra før, men kun i form av ekte amster kvalitet. Har faktisk aldri røykt annet.

Når jeg røyka amstershit, så holdt det lenge med en joner på 0.5g av typen White Widow for å få 3 personer veldig fine og gode i formen. Fikk selv hallisser av den joneren, og jeg røyka fint under 1/3 skulle jeg tro. Røyket med lange mellomrom, så skulle tro jeg hadde nulltolleranse for stoffet hver gang jeg fyrte i motsetning til folk som røyker det fast. Somregel mange uker mellom hver gang. Ofte måneder.

Nå har jeg da vært til innkjøp av 5g ekte norsk kvalitet. Det var en venn som kjøpte for meg av sin faste dealer. Han at dette var ganske ok saker til å være solgt i Norge.

Dette er av typen brunt. Hasjen er hard og lukter litt ''hasj''. Vi er tre stykk som skal kose oss imorgen. Vi kan ikke røyke pga huseier + en av oss er faktisk allergisk mot røyk. Vi har planer om skakkao.

Problemet er at jeg aner ikke hvor mye jeg skal bruke per pers. Regner med at 0.5 av denne kvaliteten vil bety fint lite, på tross av at ingen av oss har røyket på fint et halvt år nå. Videre har jeg aldri inntatt THC oralt. Man trenger visstnok endel mer for å få samme effekt om man skulle ha røyket det?
Vis hele sitatet...

Sånn, bare at du vet det; jeg vil ikke kalle det norsk kvalitet. Det meste brunt du får tak i i Norge er importert.