View Single Post
Jeg ser mange gode plakater som har som hensikt å informere. Desverre er svært mange mennesker rett og slett ganske uninteressert i å bli informert.

Hva med plakater som ihvertfall tvinger fram en reaksjon? Et bilde som setter seg på netthinnen og som ser så stilig ut at du sikkert stjeler den om situasjonen tillater det?

Jeg fant et ganske stilig bilde, og har en ganske god plan for det, men har ikke i nærheten av gode nok PS-skills til å yte bildet rettferdighet, så håper noen orker å bruke noen minutter på å fikse?

Planen er bildet under, bare med en blunt/spliff i munnen i samme farger som under, med teksten "2011" på toppen og teksten "Du vet det er på tide" under. Vet ikke helt hva slags font som hadde vært best å bruke, ei heller hvilke farger som har sett best ut, selv om jeg er litt skeptisk til den vanlige mørkegrønne fargen du finner på nesten alle stonerplakater.


http://www.aperitif.no/images/99445/Kong-Olav-Leach-250b.jpg

Jeg kunne sett for meg dette bildet bli en del av en ganske stor kampanje med flere plakater rundt om kring med forskjellig budskap. Noen informative, noen mer kunstneriske.