View Single Post
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av KingJay Vis innlegg
XBOX 360 CONS:

- Å spille online koster penger månedlig, eller årlig(litt billigere)

- Ikke BluRay spiller

- Ikke innebygget trådløst adapter, må kjøpe trådløs adapter
Vis hele sitatet...

Alle slim versjoner har WIFI
- Ikke oppladbare batterier, isåfall må du kjøpe oppladbare batterier med adapter som lader dem

- Skal du ha HDMI kvalitet så holder det ikke med bare HDMI kabel, du må også ha lydkabel koblet til
Vis hele sitatet...

hva er det du snakker om ? lyd sendes da fint via HDMI
- Skal du spille av DVDer på den med HDMI så kommer det ikke noe lyd, så må du skifte til vanlig SD kabel for å få lyd på DVD filmer(tror Microsoft har fikset denne bugen though)
Vis hele sitatet...
Har jeg da aldri opplevd
PS3 CONS:

- Personlig preferanse, men jeg synes PS3 kontrollene er utdatert for lenge siden. Joystickene og R2/L2 knappene blir fort ødelagte
Vis hele sitatet...
Jeg lurer fælt på hvordan du spiller, jeg har hatt PS3en min i over 2 år, ingen av knappene eller stikkene viser slitasje.
- Ikke lange nok ladekabler, så du må sitte nærme TVen hvis du har glemt å lade kontrollene. På PS3 Slim er dette fikset though. Lengre kabler.
Vis hele sitatet...
Eier man ikke vett til å faktisk sette de i en ladestasjon når man er ferdig kan man bare kjøpe en lang nok USB-forlenger til 50,-
Er det noe jeg har glemt, si ifra. Alt i alt så synes jeg PS3 vinner. Hadde det vært mulig å bruke XBOX kontroller på PS, så hadde jeg skiftet til PS.
Vis hele sitatet...