View Single Post
Jeg prøvde salvia 20 x i går for første gang, men jeg var veldig trøtt i forkant av debuten min.

Først prøvde jeg et virkelig stort trekk, havnet helt på en annen planet uten å huske alt for meget av det etterpå.
Artig var det, men jeg ble litt mer påvirket enn det jeg hadde trodd og rusen var mer ekstrem enn det jeg hadde forventet.
Jeg kan ikke si at settingen hadde spesielt mye å si mens jeg var påvirket. Jeg la ikke merke til musikken, jeg la ikke merke til trippsitteren (Ihvertfall ikke når rusen var på sitt høyeste nivå) og jeg la heller ikke merke til stearinlysene og den generelt gode stemningen.

Senere på kvelden tok jeg meg et veldig lite trekk. Hvor mye det er snakk om er jeg usikker på, men det kan ikke ha vært 0,1 gram en gang.
Jeg vil tippe på 0,05 g.
Men da ble det faktisk en hel del villere enn det hadde vært tidligere på kvelden og det hadde jeg ikke forventet!

Plutselig var det som om en eller annen ananaslignende mann uten armer, men fungerende hender som begynte å lokke og dra meg med inn mot soverommet.
Mellom hendene hans og meg ble det en slags fargelagt sti som jeg følte at jeg ble transportert på.
Det var nesten som å ligge på et transportbånd.

Jeg begynte å stritte litt imot fordi jeg måtte skru av lysene og forsterkeren min, men da var det som om noen holdt rundt meg og prøvde å ta meg med inn med makt, nesten som en eller annen sprengkåt dame som ikke klarer å få deg med inn på soverommet fort nok.
Jeg klarte heldigvis å skru av lamper og forsterkeren, men når jeg kom inn på soverommet kunne jeg tydelig se håndavtrykk i gulvet, som om noen hadde gått på hendene på et gulv som nettopp var nymalt.

Jeg klarte å få av meg klærne mens jeg lo noe skrekkelig før jeg veltet ned i senga og pakket meg godt inn i dyna.
Etter dette så jeg et nokså pent landskap hvis horisont ble slukt av en merkelig fargeklatt som bredde seg innover landet som en altoppslukende snøstorm.

Etter dette ble det ganske mange merkelige syn og tanker, men jeg lot meg bare rive med uten å stritte i mot.

Men jeg har et par spørsmål til denne teksten:

Hvor mye registrerer dere av omgivelsene på en salviatripp?

Når jeg ser på videoene på youtube der en det ser ut som en flokk med ville hyener som står og herjer rundt røykeren og jeg har alltid tenkt at dette må være helt forferdelig å oppleve, men nå er jeg usikker på om jeg ville reagert på det.

Er det normalt at man kan få en bedre effekt med mindre mengder salvia, eller kan det ha noe å si at jeg hadde et trekk tidligere på kvelden også?

Er det normalt å ha så syke og livaktige hallusinasjoner, eller er det min søvnmangel som har hatt en "synergisk" effekt på salviaen?