Tråd: Kapitalisme
View Single Post
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Har jeg gått glipp av noe eller tilbakeviste nettopp Provo hele "beviset" deres for at kapitalisme førte til mindre fattigdom og mer "lykke"?
Vis hele sitatet...
Nei? Han tilbakeviste ingenting: Han hadde sikkert tilbakevist mitt bevis på at alle menn er født med penis, selv om jeg hadde brukt milliarder på å intervjue en og en mann i hele verden, og studere underlivet deres. Hvis en av 3 milliarder manglet penis så hadde jeg vært game over. Litt teit eksempel, men

Et annet ord for å tilbakevise med løse påstander utenom å selv komme med rasjonelle argumenter er trolling.

Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Vet dere hva problemet er JohnGalt og Leonidis? Dere har et helt annet syn på verden enn det de andre her på forumet har. I tillegg så påstår dere selv at dere er i befattelse av den objektive sannhet, den objektive virklighet.
Vis hele sitatet...
Så hva flertallet på forumet føler er riktig? Som sagt å være objektiv er å være virkelighetsorientert. Studere fakta med sine sanser etc.

Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Synes forøvrig også at det er litt morsomt at den siden leonidis stadig vekk liker til (den wiki-freedom, elns) bruker slagordet til AP som definisjon av facisme Jeg har nesten lest deler av en doktorgrad(?) som prøvde å beskrive facisme, men hun som skrev den konkluderte med at det ikke var noen nøyaktig definisjon av hva "ekte facisme" er.
Vis hele sitatet...
APs slagord er ganske treffende, derfor er den med. Da har man noe å assosiere det med også
Wow, siden hun har doktorgrad så måååå hun jo ha rett! Det er åbenbart viktig HVEM som skrive det her, eller hur? Så hvis en verdenskjent lege og professor i medisin sa at å drikke gift var sunt, så var det riktig?

Mussolini beskrev fascisme ganske bra: "Alt innenfor staten. Ingen ting utenfor staten".

Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Dere konkluderer med at Norge er et ekte facistisk land, tror dere muligens at det er derfor folk ikke gidder å diskutere med dere mer? Dere er 100% sikre på at dere sitter på alle faktaene, og at dere har absolutt rett. Selv når provo påpeker så mye feil ved denne frihetsgrafen deres. Så er simpelthen svaret at han skal ta seg tiden til å lage en ny graf som beviser det motsatte av hva dere prøver å bevise. Og siden han verken har tid eller lyst så slår dere dere ned til ro med at. YES vi hadde rett igjen!!
Vis hele sitatet...
Folk som er tilhengere av flertallsstyre, og er en del av flertallet trenger egentlig å ikke debattere med oss. De kan jo bare gå til sitt, eller trolle, for de får jo viljen sin uansett. Vi må fortsatt lystre flertallet.
Sist endret av JohnGalt; 8. desember 2010 kl. 16:40.