View Single Post
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Nei, for all del. man jo selvsagt ruse seg.
Ser du hvor dum påstanden din er? Alle har ulike preferanser, enten det er å leve et liv med bare rus og tåke, eller rus av og til, til de som velger å holde seg helt unna. Alt er like naturlig. Påstanden din tolker jeg slik at du rettferdiggjør bruken din veldig, på lik linje med alle de andre teite påstandene her inne.
Vis hele sitatet...
Jeg skrev ikke at man måtte ta rusmidler. Les igjen og prøv å spørre igjen. Jeg skrev at å leve-livet-fult-ut(som er ett utrykk for å være spontan, ta flere sjanser i livet, leve litt "villere", ikke å få noe mønster som sove-jobb-tv-sove-jobb osv.) ikke vil være mulig uten å ta noen form for rusmidler.

Det var jo også en halvveis sarkastisk kommentar.

Jeg vil også påpeke at det er svært tydelig at du ikke har peiling på hva du snakker om hva rusmidler angår og deres bruksområder, effekt og bivirkning.

Og når det gjelder at jeg prøver å rettferdiggjøre bruken min, så er det ikke tilfelle. Jeg gjør noe ulovlig og jeg er stolt av det. Jeg gjør hva jeg vil i mitt liv. Jeg er fri min venn. Veldig ulikt deg.

Og som før nevnt; rusmidler har gjennom årtusener blitt brukt av oss mennesker, det er like naturlig som å puste. Og hadde ikke våre eldste forfedre spist sopp og kaktus, tror jeg ikke noen av oss ville eksistert idag.


Sitat av CheGabba Vis innlegg
Kommer da ann på hva slags rus du mener.
Hvis du mener narkotisk rus, så er jeg helt uenig!
Vis hele sitatet...
Bare det at du kategoriserer de forskjellige rusmidlene og deres virkning og effekt som narkotisk rus, viser det at du ikke har snøring på hva rusmidler angår.


Til alle dere som er imot Rusmidler:
I kroppen din eksisterer ett stoff som heter N,n DMT (Dimetyltryptamin). Dette produseres i kroppen din i små doser. Helt til du dør. Den gir riktig nok ikke effekt uten MAOI (monoaminoksidasehemmer). Men det spekuleres i om DMT er med å skape drømmeverden.

DMT er nok det kraftigste hallusinogenet som eksisterer.
Det er også listet på narkotikalisten.

Det er mye spennende lesing rundt DMT. Det er bare å dykke.

Dere går altså og bærer på narkotika hver dag. Og i beste tilfelle så bruker dere det også..

Har man gått på noen smeller er det lov å sette seg en Ed om aldri å ta det igjen. Men å lage seg en sannhet om at rusmidler bare er tøv og aldri vil prøve det, er å ta en sjanse.

Men ironisk nok er det slik at de som har minst peiling på rus, ikke burde prøve det.