View Single Post
Sitat av Mith Vis innlegg
Sensureres av seg selv, der de ser det nødvendig.
Vis hele sitatet...
For det fikk de jo så bra til...


Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Sett litt for mye på 24 i der siste?


Sitat av Mith Vis innlegg
Det er jo ikke wikileaks som bør stilles for retten, de har bare kommet med informasjon. At det kan skade sivile er selvfølgelig beklagelig, men det er ikke god nok grunn til å holde kjeft. Hvis så var tilfellet så kunne vel enhver regjering, ett hvert selskap eller enhver diktator få ture fram som de vil så lenge det å avsløre hva de faktisk driver med kan skade sivile.
Vis hele sitatet...
Jaha, jeg mener begge skal stilles for retten men, jaja. At de kan skade sivile er selfølgelig beklagelig, men der ikke grunn nok til å ikke gjøre noe. Hvis så var tilfellet så kunne enhver terroristgruppe, enhver stat eller enhver diktator få ture fram så lenge det å kjempe imot hva de faktisk driver med kan skade sivile. Nei?

Sitat av Mith Vis innlegg
Selvfølgelig har det noe med saken å gjøre. Det disse drapstruslene kommer fra amerikanske soldater, som har blitt beordret av den amerikanske stat til å begå gjerninger som setter sivile liv i fare.
Vis hele sitatet...
Det kalles krig. Uheldigesituasjoner skjer men, man trenger ikke skrike ut til alle å enhver om alt som skjer.

Sitat av Mith Vis innlegg
At ingen vet om det gjør det ikke riktig og de burde isåfall aldri ha fått den ordren.
Vis hele sitatet...
Alle de tingene som jeg mener ikke burde fått sett dagslys er ting så ikke har noe med krigsforbrytelser å gjøre i det heletatt


Sitat av Mith Vis innlegg
Jo, det gjør det.
Vis hele sitatet...
Ehm, nei?

Edit: Hvordan får man til sånn quote quote quote ting? dvs du ser svar Mith svarte på hos meg ikke bare svarene hans? plz send meg en pm
Sist endret av Renik; 7. desember 2010 kl. 14:11. Grunn: Lurte på noe