View Single Post
er dere nybegynere? hehe i sommer trøkte jeg 1.4g rett i e6en det var helt sykt. når jeg kjørte bil så måtte jeg spørre kompisen min ved siden av om det meste jeg så i veien eller ikke så i veien.. Så vi bytta kjappt. Ble så svimmel at jeg glemte og ha noia eller være paranoid osv. pleier og ha noia for høy puls og blod propp og det ene og det andre. En annen gang i somer trykte jeg 5g på en dag, da rynket de litt på nesa på legevakta på kvelden, tok ekg og blodtrykk og puls og alt var i orden, høy puls da selvsagt men ikke noe i veiene med ekg eller blodtrykk.. så det skal en goooood del til hvertfall av den peppern dere eller "VI" i norge får tak i. Er nokk værre om du bor i Fresno i USA og prøver og sette en smell på 1.4g med crystal meth som ikke er utblandet da tar du nokk kvelden vil jeg tro.

Det er jo viktig og huske på at om du tar en dose, så en dose til INNEN 4 timer vil du ha mye høyere tolleranse en om du venter si 12-14timer. Ca halverings tid på amfetamin er 11timer. Det vil si at om du setter en smell på 1g..såvil du etter 11timer ha 0.5g amfetamin igjen i blodet og 0.25 etter 11timer til.. så det er en del faktorer og ta hensyn til her. Ikke noe og leke med. Den dagen i sommer som jeg brukte 5g på en dag så var den siste smellen på 0.9gfør vi dro på legevakta. Den kicket den.. Men når man tar så mye så blir hele vitsen bortte. Må leggge til at vi dro kun på legevakta for jeg har altid noia for at hjertte skal stoppe etter en del ubehaglige opplevelser, men det har altid gått bra da =)

Nå gjør jeg alt jeg kan for og slutte og ar klart meg 2- 3 uker om hverandre nå i det siste.. Trent meg opp til et par og 90 kg og prøver og spise sunt og gå turer, trene vekter/styrke og jeg jobber med faren min.. jeg er så lei makka helvete.. så jeg vil ikke for all del ikke oppmuntre noen til og bruke som jeg HAR brukt, med det jeg skriver her..

En siste tin, om dere går på bluelight.ru og leser how to inject amphetamine der, så ser du den smellen han lager den er på 1g utblandet i 0,5ml vann.. så det er rimlig mye sykt folk gjør og kroppen vår tåler UTROLIG mye..