View Single Post
Jeg tror jeg fikk i meg 2-2.5 på fredag til lørdag med litt alkohol. Den smellen der er noe av det sykeste jeg har har opplevd. Da jeg avsluttet tidlig lørdag morgen, tok det ikke mange timene før jeg kastet opp, ble svimmel, hodepine, kaldsvettet og litt stikking i fingre.

Fikk sove 4 timer på søndagen, var svimmel og fikk et veldig trykk i brystet, pluss at hjertet hoppet og gikk som det selv ville. Brukte mye av tiden til å lese side opp og ned av alt av informasjon om hva som kunne være galt og da tok det heller ikke lange tiden før jeg begynte å få panikk angst og så begravelsen min klart foran meg.

Dro ut og var litt sammen med en kamerat for å tenke på noe annet, som hjalp veldig mye og kom meg hjem og la meg. Dro på jobb i dag tidlig etter 6 timer søvn og merket at angsten kom, og hjertet lekte texas ranger idag og. Holdt ut på jobben, og det har roet seg veldig nå som kvelden har kommet, og jeg vil tro det hjelper med en god natt søvn nå!

Brukte ingen andre stoffer for å "roe ned" . Det skal sies at jeg veier til vanlig 96 kg og bra trent. Amfetamin har jeg kun prøv 2- 3 ganger før og ikke hatt i nærheten av denne nedturen, så Amfetamin er så absolutt et tilbakelagt kapitell for min del !