View Single Post
Kan jeg bare si at det burde være to forskjellige tråder her snart, har brukt lang tid på å lese meg igjennom hele greia.
Og la meg si dette først, hvis en person ber om å ikke få en moral lekse så ta deg som sagt tidliger her en bolle og opprett din engentård for deg og din hvite hest. Sikkert mange som har veldig mange meninger om moralen her men hvorfor da ikke ta det i en annen tråd?

Nå til det som det egentlig ble spurt om her. Som en del andre har jeg også noen bekjent skaper til denne nett siden.
Jeg har kompiser som har brukt denne siden en stund og de sier at så lenge du tar den en telefon og hører hva dama har og si og at hun er oppegående så er dette veldig greit. Bildene er så som så noen stemmer noen ikke, og det er vel ikke annet og forvente.

Kvaliteten på jentene skal vist være ganske bra hvis du "vet hva du ser etter" etter det jeg har hørt.

Politiet følger med på siden ja, det kan jeg bekrefte da jeg kjenner til dette igjennom min jobb på hotell. Hoteller som har mye av dette følger også med for å kaste dem ut. Men så lenge du ikke går i resepsjonen og spør om hora i 3dje etasje og hun oppfører seg pent og nøytralt så er det mange som driter i det.

Politiet passer mer på gate prostitusjonen pga det er der det er mest forbrytelser, halikvirksomhet og menneskehandel. Jeg har selv sett og pratet med 2 av disse jentene på jobben min og jeg må si at det var pene og høffelige jenter. Om gutten er oppegående og har litt vett så burde ikke politiet være en sak.

Så til litt komentarer om hva som har blitt sagt her:

At siden han "tar" ei luksusprostituert så blir sexlivet vidre i livet kjedelig?
Dette vil jeg si blir som å prøvekjøre en lambo og bli skuffa hver gang du setter deg i BWN`n igjen. Det er ikke slik det er nok bare et minne som så mye annet.

Og at prostitusjon har noe med den sosiale rangsige å gjøre er sprøyt! Det er nok en god del CEO`s, Ingeniører, Økonomer, Politikere o.l som bruker både prostituerte og dop og hvis du leser litt om den sosialerangstige så er de nok ganske på toppen. Hva de bedriver på fritiden har ikke noe med dette å gjøre.
Sist endret av Ezzi; 27. november 2010 kl. 00:34.