View Single Post
Sitat av puff_puff_pass Vis innlegg
hei stoners og boners... jeg har vert nykter i 1,5 år under methadonbehandling men på lørdag røyka jeg 3 små stapp og et på søndag ca 0,5 g til sammen. og i morgen atlsog fredag skall jeg ta en urinprøve, men jeg har kjøpt clear machine på en headshop i trondheim som jeg skal ta og jeg drikker sitronvann som faan. har jeg en sjangse til og pisse rent da? og er det noen som har prøvd clear machine kreatin?
mvh ex-stoner fra trondheim PS. svar snarest mulig folkens.....
Vis hele sitatet...
Er en brukbar sjanse for å teste positivt. Beste ville vert å ikke bruke ditt eget piss. Vet ikke hvor overvåket prøven din er, men om de står bak ryggen din/i døren og du slipper kroppsvisitering så har jeg sluppet unna en del ganger hved hjelp av en 20ml pumpe stripset til armen under jakka med en veninne sin urin.

De 20ml sprøytene de har på apoteket har kanyler som må skrues på, og om du klipper av nålen og smelter litt av plastikken ytterst så har du en fin topp du kan skru på.

Når du skal ta prøven så bare holder du koppen i den hånden med sprøyten på og trykker ned stemplet med den andre hånden. Om du øver på teknikken på forhånd blir det umulig å oppdage med mindre de står å ser direkte på tissen din !