View Single Post
Nå skal jeg ikke legge meg oppi tall og sånt på som hva er overdose for jeg tror dette er en ting som er ekstremt vanskelig og si og jeg vet for fakta att vekten heller trenger ikke og spille inn den største rollen når man speeder desverre ut ifra egene erfaringer.


Vist jeg nå skal dele amfetamin kvalitetene opp i litt grupper så kan jeg lettere "illustere poenget mitt" også.

Dårlig - Dette er den ingen er fornøyd med men folk alltid enner opp med og handle om de er desperat eller lite ute for tiden, og hvor det egentlig er mer koffein enn amfetamin oppi i flertall av gangene.

Normal - Med denne mener jeg den amfetaminen man alltid får over alt rett og slett.. uansett om det er bra tider og dårlige tider rundt der man bor, så er det alltid denne som vil være mest rundt av til enhver tid og den du ser mest av. Så dette er også den jeg kaller for gate-speeden.

Bra - Ja dette er den som folk er ekstra fornøyd med, den mer eksklusive saken som man er heldig og får nå og da ofte i perioder.

Syk - Og denne, den er det ikke så mangen som engang er såpass heldig att de vil se eller prøve desverre. Den eksisterer, og er nesten dobbelt så sterk som den bra igjen og består av steiner eller store harde klumper og vil også være den reinste typen som mangen kanskje også vil påstå "ikek eksisterer"

Også til poenget mitt på hvor store doser kan være, jeg speedet en god stund, vært clean i snart hundre dager nå og klarer meg bra men jeg hadde bygget opp en ekstrem motstand mot speed i kroppen min i slutten.

Jeg er ingen svær person, jeg spiste jevnt når jeg speedet så hadde også en fin jevn vekt på rundt 65-68 kg og er 172 høy.

Måten jeg brukte amfetamin på var via sprøyter desverre.

Men nå tror jeg dere forstår litt om hva jeg mener om forskjellige kvalitene og litt om meg så over til dosene jeg måtte ta på de forskjellige.

Den dårlige kunne jeg gjerne måtte ta 2 sprøyter av for og få noen effekt eller måtte ha større pumper på, for den ble så "grums" i og med att jeg ofte måtte ha 4-5 gram av denne blandet ut. Den gav meg ingenting og på slutten giddet jeg heller ikke og kjøpe den når jeg forsto det, for folk tar jo like mye for denne.

Det som var liksom helt normalt brukte jeg en 2-2.5 gram per dose av, som noen alt har skjønt nå så er det mer enn kanskje andre så både er større og tyngre enn meg ville brukt på en hel dag, så kjøpte heller ikke denne på slutten.

Den gode... Den er egentlig den jeg kjøpte mye av en stund rett før jeg sluttet, brukte 0.7-0.8 doser av den, men har venner som klarte seg med 0.3 liksom.

Den syke... 0.1 - 0.15, trenger jeg og si mer ? :P


Jeg hadde ikke brukt amfetamin så lenge eller over så veldig lang periode heller fordi om måtte jeg ha disse dosene for og få noe ut av pepperen min faktisk, når jeg startet og drive på konstant holdt jeg næmelig bare på ca 5 mnd i strekk, med små ufrivelige pauser på alt fra 2-7 dager nå og da innimellom.



Men min erfaring er det att jeg ville alltid ha ett kick av min amfetamin, for og få dette måtte jeg hele tiden ha "litt mer" for og tøye grensene mine
og slik skaut også forbruket jeg trengte oppi som en kanonkule.


Om man klarer og ikke gå og jakte på kicket, som mangen jeg kjenner gjør så vil man faktisk klare seg med samme doseringen fordi om man bruker amfetamin konstant i 1 år eller 1 mnd, sålenge du ikke sitter og prøver og få den lille ekstra rusen hele tiden og jakte på den første opplevelsen igjen.

Desverre så er det den 1. følesen vi fleste jaktet på igjen.



Men som dere skjønner nå, så kan en brukerdose for meg fort bli overdose for en som kanskje er større enn meg.

Så det finnes ingen formel på hva som er en overdose med amfetamin vil jeg tørre og påstå som vil kunne være helt korrekt, isåfall må du ha med variabler i den for kor mye man har tøyet sine grenser, og bygget opp motsandsdyktighet i kroppen sin ved dette også.


Vet ikke om dette gav noe hjelp i det heletatt for dere, men følte bare att dere leitet etter ett svar som ikke kunne gives i denne tråden desverre.