View Single Post
- Hvor gammel var du første gangen du prøvde det?

Var 17 år.

- Hvilket synspunkt fikk du av det og hvordan var opplevelsen?

Jeg fikk helt totalt full funk den første gangen. Det var sommerferie og varmt og godt i været. Vi var ute i guds frie natur å sola oss, bada og hadde drukket en 3-4 halvlitere. Så drar en venn av meg frem en liten klump fra snusboksen sin, kanskje 1g eller mindre. Han mekka en joint, vi røyka og jeg hosta som FAEN. Så går det kanskje 5-10 min hvor jeg ikke kjenner noe særlig. Men så, jeg reiser meg opp for å pisse og fytterakkern hvor fjern jeg innså jeg var. Alt jeg så på fikk jeg lættis av, det var en helt fantastisk setting å være i den første gangen. Endte opp med å leke med bikkja mi i sikkert 20 min mens jeg rullet rundt i det friske gresset. Senere på kvelden gikk vi ned mot en kebabsjappe, for jeg var så inn i granskauen sulten. Etter at kebaben var kjøpt skjedde selvfølgelig det som skjer sånn ca, en gang i halvåret i den slappe delen av Oslo Øst jeg bor i: En politibil. Den kjørte bare rett forbi oss, men jeg og kompis noia og gikk oppi skogen igjen og spiste kebaben Etter dette gikk vi hjem til meg, fant frem ekstra madrass og sovna rimelig fort.

- røyker du det enda?

Ja, nå for tiden ikke så fryktlig ofte, kanskje 5g i måneden. Det siste året på vgs. røyket jeg hver dag, men det gikk ikke i lengden.

- Har du prøvd noe sterkere etter den første tripen for å få enda sterkere trip?

Njaaa. Jeg Prøvde valium en gang vi fikk det som ''bonus'' for å ha kjøpt mye pot av en fyr Og jeg prøvde Kodein etter å ha fjerna visdomstenna, fikk nemlig paralgin forte fra legen. Valiumen var ganske chill. Kort sagt førte det til at man kunne røyke seg 3x så fjern uten problemer. Kodein var bare tull for min del, endte bare opp med å sovne fort.

- Hvordan var omgivelsene rundt deg?

Miljøet mener du? Se for deg en gjennomsnittlig vgs. elev fra Oslo. Litt lei av skolen, litt glad i skolen. Studerer i dag.
Sist endret av Googæl; 19. november 2010 kl. 21:17.