View Single Post
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Hvorfor gidde å tyste? Det er en billig måte å "ta igjen" på. Som kan/vil få enorme konsekvenser for vedkommende. År i fengsel er fanskelig å fylle inn på en fremtidig CV... MAO, du kan ødelegge et helt liv. Selvfølgelig, det er en risk han selv har valgt å ta, ved å velge sin "sekundærjobb", men tenk ihvertfall igjennom det to ganger før du gjør noe.
Vis hele sitatet...
Utspekulert tysting er en uting å bør aldri forekomme! med mindre det ikke finnes noe annen løsning.
Men terskelen for å tyste/varsle politiet bør ikke være høy vis man bevitner en kriminell akt! Denne hatepoliti mentaliteten hører ingensteds hjemme,det er sandkasse mentalitet på høyeste hylle..

Jeg har selv vært borte i politiet en rekke ganger men jeg har alltid oppført meg å de har oppført seg etter alle solemerker tilbake,har blitt tatt med til cella men det har vært KUN meg selv å takke,har nå vokset det av meg med å drive med ramp men kom bort i en hendelse her for noen mnd tilbake hvor jeg fort kunne endt opp på glatta men politiet så jeg hadde skjerpet meg ang jobb osv så de tilbød seg å kjøre meg hjem isteden.Så all kudos til politiet for jobben de gjør,har selv tipset dem om et par leiligheter som blir brukt til eskortetjenester(Nei,er ikke kunde)

Så enkelte bør endre litt i tankemønsteret,fortsetter med man med en slik tankegang er rennesteinen nær!
Sist endret av Enesheen; 19. november 2010 kl. 00:18.