View Single Post
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Kanskje du burde stoppe å blande deg inn i sexlivet til sønnen din og heller kjøpe den prostituerte kjerringa til deg selv på bursdagen din? Virker som DU trenger det og da kan du også se hvor idiotisk(Patetiskt) det er.
Vis hele sitatet...
Åherregud... Blande seg i sexlivet? Det er da ikke som om mannen kjøper hora og står med en pistol mot hodet til gutten og sier "NÅR BØR'RU FAAANMEG PULE ORN'TLI, GUTT!" Hadde fattern kjøpt hore til meg (på tross av at jeg ikke har kommet til å benyttet tilbudet) ville jeg nok ikke følt meg pressa eller at han "blandet" seg inn i sexlivet mitt. Gesten er da god nok den, og hva hvis gutten er jomfru enda og usikker på debuten? En første gang uten prestasjonsangst kan faktisk være en verdifull erfaring å ha med seg senere når man skal ut på markedet for real, da det bygger opp en viss selvtillitt. Vil hora og kunden gjennomføre det, synes jeg alle andre som ikke har noen direkte involvering i saken egentlig kan holde beint kjeft da det ikke angår dem.

Å si noe er patetisk kun fordi det strider mot ditt eget verdisyn sier bare så utrolig mye mer om deg selv enn det gjør om noe annet. Har man en viss EQ kan man godta at andre ikke ser helt likt på ting som en selv, uten å skulle skrike opp om det. Jeg ser selv på sex som en mer påersonlig ting enn noe som kan tas via en transaksjon, men respekterer det hvis andre ikke ser det på denne måten og velger å ty til prostisusjon. Du er vel ikke tilfeldigvis av typen som står med skilt utafor abortklinikker også?