View Single Post
Sitat av imba Vis innlegg
Tror du misforsto med den siste biten du skrev her. uavhengig om du klarer å gjennomføre alle gjøremålene dine om dagen, så blir det å ruse seg dagen lang, om du så klarer det helt fint, så blir det feil i mitt syn. For da ruser man seg igjen fordi man liker den steine tilværelsen såppas mye bedre enn den nyktre tilværelsen at det er det som skal til for at du har det best.


Om du forstår ?
Vis hele sitatet...
Jepp, men der er vi nok litt forskjellige. Sålenge jeg har det bra, og det ikke går utover noen andre ser jeg ingen grunn til at det skulle være 'feil'. Jeg røyker fordi jeg liker den steine tilværelsen, hvorfor ellers ville jeg eller noen gjort det?


Er en stein tilværelse 'feil' bare på det grunnlaget at det er en stein tilværelse?

For å skrive det som jeg ville sagt det:
Med mindre jeg røyker meg helt balle er det få som merker noen forskjell på om jeg er nykter eller fjern, og balle røyker jeg meg bare når jeg er klar for å se southpark til jeg læpser.

Sitat av imba Vis innlegg
Det er litt pop det med at alt skal være så mye bedre når du er stein.

Am i right?
Vis hele sitatet...
Ja, og det er nok fordi det ligger sannhet i det, men om det er noe poeng i å påpeke det til en hver tid er en annen sak. Det er egentlig typisk stoner-prat som hører litt til den typiske fanboi-tendensen mange får når de 'oppdager' cannabis.
Er vel akkurat det samme når fjortisser oppdager alkohol...