View Single Post
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Dyrdal Vis innlegg
Kanskje du ikke er klar for alkohol? La meg fortelle deg en liten historie for å illustrere.
Datoen var ukjent, 2004. Gode gamle 2004, jeg og min gode venn Inge hadde stjelt noen øl fra foreldrene siden vi seinere skulle på fest hos Amalie (Diggeste jenten i nabolaget) vi hadde aldri smakt noe av "djevelens nektar" men var klare for å hive innpå 3-4 øl og la det vilde udyret komme ut! Kvelden begynte med at Inge ikke kunne åpne flaskene av den grunn at vi ikke hadde korkåpner. Så derfor måtte vi vente til vi kom til Amalie, noe som passet oss greit siden vi enda ikke viste hva alkohol var så vi viste ikke hva vi tapte på å ikke drikke før. Vi kom til Amalie og var helt klar, hun så vakker ut.. Lysene blinket og i bakgrunnen kom sangen "forever young". Alt var klart, Inge fikk åpnet en øl til meg og jeg gjorde meg klar fysisk og psykisk for å gå bort til Amalie. Jeg styrtet min første øl, følelser gikk gjennom kroppen og jeg følte meg super! Jeg gikk bortimot Amalie, med ordene klare, klare om at jeg alltid hadde vært forelsket og at jeg ville danse med hun. Tripp trapp sa golvet når jeg gikk bortover, så følte jeg en rar følelse i magen. Jeg hadde følt det før men viste ikke helt hva det var, jeg kjente noe komme ut av munnen. Det var spy, jeg spydde og spydde og traff Amalie sine sko.

ALKOHOL ER IKKE FOR ALLE. - Prøv Villa, det ser likt ut men smaker bare 1000 ganger bedre!
Vis hele sitatet...
Styrte sin aller, aller første øl? Kudos!

Jeg satt å småpimpa på min første brune i sikkert en time før jeg klarte å tømme dævelskapet.
Endte forsåvidt med spying den kvelden og, men ikke før noen timer senere.
Sist endret av Bombasa; 12. november 2010 kl. 02:13.