View Single Post
Sitat av Professor Chaos Vis innlegg
Ja.

Tjodleif - Haha, morsomt. Men hun hadde rett i å slå mot soldater.
Vis hele sitatet...
Sitat av Professor Chaos Vis innlegg
Buhu. Ser du liker å bortforklare dine aksjoner ved bruk av din fortid, well played, men det at du først forsvarer deg, snakker om dit "jævlige" liv, og så tingenne du har gjort, og selv identifiserer deg som syk og gal, gjør bare dette til en latterstarter for meg.

Men du har rett, vold løser ingenting, det er verken rett å slå men, damer og dyr.
Vis hele sitatet...
Nå veit jeg ikke graden av sarkasme og ironi du la i det første innlegget jeg quota, men jeg må si jeg ikke kan unngå å legge merke til manglende refleksjon og tanker rundt emner - Først er det greit å slå soldater, dette er faktisk også markert med en smily, hvilket jeg regner med er et slags utrykk du har grunnet dine synspunkter rundt det militæret - I guess. Deretter presterer du å komme, 2 innlegg senere med at vold løser ingen ting, og at du forsåvidt er enig i at man ikke har rett eller bør slå kvinner, menn, dyr og det som måtte være. Hvor er logikken?

Og please, spar oss for denne tøffheten du har opparbeidet deg nå gjennom mange forskjellige innlegg (i forskjellige tråder sådan), du fremstår som en keyboard-warrior uten like, og jeg vil påstå at denne tøffheten, frekkheten, idiotismen du uttrykker og mangelen på empati som du viser er et resultat av dine mange opplevelser, på lik linje med innlegget til 0Ninja som du så patetisk prøver å latterliggjøre. Det forsøpler forumet, og skaper ingen hyggelige og gode debatter.
Sist endret av Dibsent; 10. november 2010 kl. 21:04.