View Single Post
merket ingen ting før jeg begynte å røyke hasj og hadde røyka i omtrent 4 år før jeg begynte å bli dårlig, tror hasjen har spilt sin rolle sammen med alt det andre av stress som jeg har opplevd i løpet av det siste året.
skal ikke se bort ifra at hasjen har åpnet noen dører i hodet mitt.

Sitat av Kinseek Vis innlegg
Det var ikke det jeg mente. Er du sikker på at oppfatningen om at "det ikke fungerte" har være konsekvent det samme siden dagen du kom ut døren - eller at det var en oppfatning som har gjort seg sterkere senere? Mange med lidelser vil få farget erindringen sin av tidligere hendelser når lidelsen blir verre. Når var du sist hos psykolog? Hva snakket dere om? Du skrev innledningsvis at du ikke turte snakke om stemmene dine - da tenker jeg at du skal ta turen tilbake å snakke om dem slik at det går ann å lage et fornuftig opplegg. Jeg ville kanskje printet denne tråden og gitt den.

Jeg spurte deg andre spørsmål også. Du er litt unnvikende i å gi svar...
Vis hele sitatet...
når jeg var innlakt så trodde jeg det kom til å hjelpe, er ikke før nå i det siste hvor jeg har trodd at det ikke kommer til å hjelpe.

Er vel drøyt en og en halv månde siden jeg var hos psykolog, skulle egentlig til psykologen på mandag, men fikk ikke beskjed før det var for sent, vet ikke når jeg har neste time for jeg har ikke fått noen ny time enda, skal ringe og bestille det i morgen.