View Single Post
Sitat av imba Vis innlegg
"Russisk rullett? Nei, det er bare tull. Hvor har du det fra?"


Bare dette utsagnet får meg til å gi en lang F*** i å svare noe mer om det her. Du har NULL kunnskaper om hvordan man tolker en tekst og tar ting bokstavelig talt, og måten du ordlegger deg på fremstiller ting, vranglegger deg og kverulerer viser bare at det ikke er vits i å holde på en diskusjon med deg, noe som du visstnok er svært glad i. Makan.


Jeg har ikke vært den skarpeste kniven i skuffen når det kommer til konkrete fakta og kilder, det er jeg fult klar over selv, men når det kommer til slike små allmenne ting som ikke behøver sin tankegang for å diskuteres, så tar jeg meg ikke tid til å skal måtte dra fram kilder og diverse "dypt stoff". Jeg forventer ei såppas høyere standard og generell forkunnskaper før man prater ut. Jeg har ingen kilder for at det er flere ridere enn folk som bruker xtc, men HALLOOO?? uten å dykke dypere i temaet så er det noe som faktisk SIER SEG SELV, at de er flere som rir hest enn folk som tar xtc. En sport som er såpass utbredt....

Og når du tok den med russisk rulette bokstavelig talt, så sier det sitt. Det går ikke ant å diskutere med en som tar metaforer og ordframstillinger bokstavelig talt og legger seg vrang uansett hva outcomet blir.
Vis hele sitatet...
Seriøst, bare slutt.. du dummer deg ut. Du er helt klart ekstremt påvirket av all verdens mulige skremselpropaganda, og anser det som common sense.

Man trenger reim og sadel for å ride en hest, ellers kan du forvente deg en nasty ryggskade eller miste all kontroll på hesten. Akuratt som du trenger e-test kit for å sjekke om ecstacy'en din er rein nok, slik at du slipper å havne på en smell.

Det at ecstacy ofte inneholder masse drittstoffer er både grunnet kriminaliseringen av dette stoffet og de kyniske produsentene av dette stoffet som minsker innholdet av mdma for å få mer profitt (Da MDMA er et ganske ettertraktet og dyrt stoff).