View Single Post
Sitat av imba Vis innlegg
Ser at du ble kraftlig plaget av innlegget mitt om hester og ecstacy og klarer ikke akkurat å se hvorfor du hang deg så innmari opp i det her, men jaok.
Vis hele sitatet...
For jeg liker å diskutere, og er uenig med deg. Dette er et diskusjonforum, om du ikke vil ha svar på argumentene dine, start en blogg.

Sitat av imba Vis innlegg
Javel, la det så være over 1mill piller knasket i england hver helg. tenk på at det er statistikk som ikke er feilfri, tenk at flere av de tar gjerne i seg flere piller om gangen, og enkelte tar i seg uten å selv vite det.
Orker ikke bry meg stort om hvor mange som rir hest, men det er såpass utbredt og hyppig "brukt" at det skal ikke være nødvendig å drive å finne kilder til hvor mange som rir hest compared to hvor mange som tar i seg xtc.
Vis hele sitatet...
Så dine antagelser er by default fakta, mens statistikk jeg viser til er by default feil. Nice!


Sitat av imba Vis innlegg
Forteller det for å kartlegge oppsummert hvilke skader man kan få av å ri hest. Forsto du ikke det?
Vis hele sitatet...
Og jeg svarer med at jeg mener det er mindre skader og farer relatert til ecstasy. Forstod du ikke det?

Sitat av imba Vis innlegg
Dra til et psykisk institutt og du vil se svært få forskjellige folk der inne. Stort mange av de sitter der pga fucked up psyker, som til hjelp av xtc.
Vis hele sitatet...
Igjen, kilder. Dette blir for lett å bare påstå helt ut av det blå.
For å gjøre noe så dumt som å svare på et utrolig dårlig argument: sliter du med psyken er det ikke lurt å ta ecstasy. Sliter du med ryggen er det ikke lurt å ri hest. Get it?

Sitat av imba Vis innlegg
Korrekt at xtc kan være så og si harmløst i mange tilfeller, men så er det jo litt russisk roulette med det(ja, vet det er satt på spissen, men you get the point... forhåpentligvis).
Vis hele sitatet...
Russisk rullett? Nei, det er bare tull. Hvor har du det fra?

Sitat av imba Vis innlegg
Du vet ALDRI hva du får, og man kan ikke si for sikkert at "i de fleste tilfeller så er xtc harmløst".
Vis hele sitatet...
Eier du et testkit vet du godt hva du får.

Sitat av imba Vis innlegg
Eneste rouletten du spiller når du rir hest er vel om man er usikker på holdningene til hesten, om den kommer til å slenge deg av ryggen eller ikke.
Vis hele sitatet...
Altså mer russisk rulett enn ecstasy. Takk for et godt poeng, helt gratis!

Sitat av imba Vis innlegg
Skrev ikke det siste punktet der om mitt sin til den mannen der for å skape debatt, da har jeg lagt fram et større grunnlag for uttalelsen min. Men ironisk nok så har jeg visst skapt debatt allerede...
Vis hele sitatet...
Kommer du med bastante påstander på et diskujonsforum skaper du debatt. Problemer? Blogg etc...

Sitat av imba Vis innlegg
Må også si det at du har svært lite peiling på å forstå seg på tekst, og du klarte ikke akkurat å håndtere hva jeg skrev riktig, mtp de spørsmålene og utsagnene du stiller til det jeg skrev.
Vis hele sitatet...
Du skriver mye, men sier utrolig lite. Hva med å komme med noen eksempler?
Sist endret av fetter; 3. november 2010 kl. 17:16.