View Single Post
Kan merke at dette ikke er noen nyhet for enkelte. For meg som ikke har vært så lenge medlem her på dette forumet. og har ikke klart å lese alle tråder her inne, så for meg så er dette en nyhet.

Vi alle er jo enige om at alt dette skader oss. Men jeg er selv for legalisering i kontrollerte former når det gjelder heroin. Som ikke er en nyhet det vet jeg også. Men jeg håper en dag at myndighetene vil se at dette kan være en bedre løsning for dem som er avhengig av heroin. Og da vil jeg påstå vist dette gjennomføres at alkohol er mye skadeligere enn heroin.

Skulle gjerne se at det ble gjort det samme med alkohol at man fikk kjøpt bare så mye av gangen på polet. Vi har jo en streng alkohol lov her i Norge også når du tenker på at vi kun kan kjøpe dette på ett sted polet. Når du ser på andre land som selger dette overalt i alle butikker. Jeg har nå ikke noen bevis på at dette gjør noe mer skade på folk for dem som har det slik i sitt land. Men for meg så er dette ett kommunistisk land Norge som må bli styrt hele tiden.
Dette er heller ikke noen nyhet for folk flest.

Men jeg ser at mange har kommet med rare svar og korte kommentarer uten en begrunnelse på hva de selv mener?