Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Zarathustra Vis innlegg
Når det kommer til SoG i jord er det ingen problem med 6,5 liters potter om du har en Indic dominerende plante=) Om man kjører SoG eller ikke er en ting, men det er også slik at det er stort sett bare de øverste 40cm av planten som blir noe særlig buds, dette grunnet at lyset ikke rekker lengre ned på planten...

Jeg vet hva DWC betyr, men det er flere typer hydrophoniske metoder.. Du har planter som står i rockwool kuber med dryppere på timer (Drip system), du har "bubble bucket" som er en enkelt beholder med vann, næring og luftpumpe(Aerophonics), du har potter med leca som fylles med vann på en timer(Ebb & Flow) og du har disse avlange rørene med små potter som også bruker et resevoir med vannpumpe til å skylle over røttene med en timer.( Nutrient Film tec.) De fungerer litt forskjellig... Var derfor jeg spurte=)
Vis hele sitatet...

Ah ok, tusen takk. Var litt redd for at 6.5 liter ble i det minste laget og kom til å ende opp med mangen rotbundete planter.


Men ja, forskjellige metoder innen hydro. Og slik jeg har forstått det så er jo DWC en metode innen hydro akkurat som f eks. Aerophonics, Ebb & Flow osv.