Tråd: Groguide
View Single Post
Min første grow kjørte jeg som deg. Fant noen frø i no weed jeg hadde kjøpt, og tenkte jeg kunne få en pen liten plante. Jeg brydde meg heller ikke om avkastning på planten. Det var bare for gøy.
Jeg fikk da en plante på ca. 40 cm. Den var tynn, spinkel. Og bestod stort sett av èn gren med noen blader på. Fikk etter hvert også nok weed til 1 joint.

Så for å svare på sprøsmålet ditt: Jo, den overlever. Den blir ikke stor, heller ikke pen. Men, den kommer til å overleve rundt 6mnd kanskje. Da i en liten potte uten noe særlig lys, bra jord eller næring.

For være ærlig så tipper jeg du om 6-7 mnd kommer til å sitte med 2*400w hps, et eget skap og sikkert 10 planter stående å godgjøre seg. Så hvorfor ikke begynne litt halvdedikert med litt bra jord, en dunk næring, passende potter og en CFL med en gang? Koster deg rundt 6-7 hundre. Jeg er 99% sikker på at du kommer til å bi bitt av basillen, og når du ser tilbake kan du enten angre på at du ikke satset litt mer og lærte mer om denne planten, eller du kan være stolt over en 1.grow som ble så bra.