View Single Post
Sitat av spelley Vis innlegg
Oppsettet på nettsiden er grei men kontrastene irriterer meg, fikk faktisk vondt i hode av å se på nettsiden, dette kommer hovedsaklig av den jævlige rosafargen.
Foreslår at du velger en mer "matt" og diskre farge.


når det gjelder "logoen" hvor det står: Seductivesports.no burde det være et større mellomrom mellom seductive og sports.no. Så rett å slett rotete ut slik det er no.

Login: Login burde ikke være helt nede på nettsiden, flytt login opp. Plasser den horisontalt under "logoen".

Tekstboksen, burde du bare fjerne.

Tips en venn burde du ha nede ved footeren. Eventuelt helt øverst på nettsiden. (jeg ville hatt det øverst, men prøv deg frem og se hva som ser penest ut)

Linkene: Om oss, login, minkonto (hva er vitsen med både login og minkonto? - du vil ikke kunne komme inn på minkonto dersom du ikke har logget inn...). Alle linkene burde du egentlig bytte om med kategorier. DEt er de ulike kleskategoriene som skal være mest synlig.


Nettsiden har potensiale i min mening, det er bare litt småting å fikse opp i, som ulogisk plasserte elementer og det med farge/logo.
Vis hele sitatet...
Takk Hva med å gjøre som en annen foreslo her å fjerne tips en venn og bare anbefal på face istedetfor?