View Single Post
Sitat av eskil2k Vis innlegg
Du skal ikke si alt for mye? Du sa mere enn nok!

Det at folk griner over dette er jo fordi det ble offisielt, ikke kom hit og si at når et liv går tapt, så er det ikke trist. At folk oppfordrer til selvmord, er jo selvfølgelig tragisk, når mange som har vurdert selvmord har klart og stått på egne føtter igjen!




I mine øyne, er det du som ser på dette dumt. Og alle som dør osv, får en kondulerings fra folke, nesten uansett om man skjenner personen eller ikke, med mindre man er like iskald som deg.



Off..



Man respekterer valget han tok, men gutten var jo ung og visste ikke hvordan livet kan være, mange faktorer som spilles inn på hvorfor han gjorde det og hvorfor han ikke skulle gjøre det. Han skrev forresten også at måtte forte seg slik at han ikke skifter mening, noe som sier meg at han kunne blitt reddet, bare han hadde fått noen å snakke med eller lignende.



Sinnsykt bra show! Men, seriøst.. det siste du skrev der, kunne jeg tenkt meg show fra deg isteden for han.
Vis hele sitatet...
Når et liv går tapt, så er det trist for de pårørende, ikke oss. Jeg blir ikke trist når ett barn i afrika dør.

Greit nok, jeg er kanskje iskald, ikke vet jeg hvordan jeg ble det, kanskje jeg alltid har vært sånn, kanskje det er pga alle disse voldelige spillene og slikt Uansett, jeg har sett værre ting enn en fyr som henger seg og blir litt blå i trynet, type; 3 guys 1 hammer, mens du spiser middag.

Når det gjelder det siste du sa så vet jeg at vi ikke kan komme til noen enighet, ettersom vi ser helt forskjellig på dette her. Du mener det er det værste som kan skje ett menneske, å dø, riktig? At han ikke burde dødd enda pga han var så ung og slikt.

Vel sånn jeg ser det, så tok han dette valget helt selv, han hadde åpenbart tenkt endel på det, ja han sa han begynte å skifte mening, men det betyr ikke nødvendigvis at han ikke ville sunket ned på det nivået igjen.
Når det er sagt så vil jeg bare si mitt syn på det der, han døde, ja det gjorde han....... Vet du hva du kommer til å gjøre når du blir eldre? Ja nettopp! Du kommer til å dø du også, samme for meg og alle dere andre på forumet, ALLE dør, det er ingen utvei, ingen har overlevd enda, derfor ser ikke jeg problemet med å bli fort ferdig med det, so to speak.

Om man velger å leve i 90 år eller om man velger å ende det når man er 20 - 30 -40, har virkelig ingenting å si, all in all så dør du jo uansett, ingenting av hva du har gjort eller sagt vil ha noen som helst betydning da.