View Single Post
Nå skal jeg ikke si så alt for mye, for jeg vet hvordan veldig mange av dere ser på denne saken (helt omvendt av meg). Men jeg ville bare påpeke hvor tragisk det er av enkelte av dere å "grine" over dette, eller kjefte på folk som oppfordret han til å gjøre det.

For det første, folk dør hver dag, jeg vet ikke nøyaktig hvor mange, og jeg gidder heller ikke søke det opp for å virke som petter smart her, men jeg vet at det er MANGE. Den ENESTE grunnen til at dere "bryr" dere er pga oppmerksomheten ettersom han tok film av det og slik. Det blir rett og slett for dumt i mine øyne.

Ja det er trist for familier og venner, men når helt random folk som ikke aner hvem han er, begynner å si at de kondolerer og slikt, det er rett og slett feil.

Til kjefterne; Han hadde allerede tatt valget, han hadde allerede tatt smertestillende, ingenting av det som ble sagt på flashback hverken hjalp eller gjorde det noe værre. Han VILLE dø, det var hans valg, respekter det! Det var hans liv og han gjorde som han ville med det. Dere kan godt diskurere alt dere vil om at han bare trengte hjelp og blablabla, men den kjøper ikke jeg. Han tok et valg og stod for det.

Han sendte det live, hvorfor? Tja det vil vi vel aldri få vite riktig, han følte vel det var en stilig måte å dø på.
Som sagt skal jeg ikke si så mye om hva jeg mener personlig, ettersom det er veldig mange her som blir sure av slikt. Så jeg vil bare si at; Han ville lage show, og det gjorde han, det var et bra show, og jeg har alle bildene fra A til Å.