View Single Post
Heisann

Kom over noe sort hasj i går, som jeg idag ser på og synes er mistenkelig ulik annen sort hasj jeg har vært borti. Jeg har desverre ikke kamera tilgjengelig men jeg skal prøve forklare så godt som mulig.

Hasjen er veldig myk som som sorting skal være, men den er ikke klissete, og "belegget" rundt klumpen blir helt glatt og fint når du tar på det (jeg er vandt med at det blir fine fingeravtrykk osv). Det jeg reagerte mest på var innsiden av hasjen. Den "skinner" ikke inni, og har ikke det typiske grønnskjæret man ofte kan skimte. Det er liksom bare veldig mørkt brunt tvers igjennom. Den er liten i volum som vanlig.

Lukten har ikke noe mistenkelig med seg, annet enn at den kanskje lukter litt søtere enn annen hasj.

Det har jo vært snakk om mye jukse-sorting i det siste noe som får meg til å reagere. Har ikke lyst til å innhalere bildekk og terrorist-bæsj, så lurer litt på om noen har vært borti et slikt parti. (eller kanskje det er en type hasj jeg tidligere ikke har vært borti, prøvde den kun på fylla i går så kan ikke si noe om hvor god funk den har osv)