View Single Post
Sitat av Prognisse Vis innlegg
Nei, jeg forstår at smaken er som baken; delt på to. Det er jo såklart bra at prosjektet er så omfattende som det er.
Du sier du aldri har sett eller hørt noe til reklamen, det kan vel ikke være sant? Så sant det dukker opp en ny versjon eller lignende floreres hele nettet med "reklamer" om hvor bra ubuntu er.

Når det kommer til Ubuntu: Fuck you mainstream.
Vis hele sitatet...
Jeg må innrømme at jeg skjønner hva du mener med at Ubuntu er overalt. jeg blir ganske irritert når jeg velger stumble:Linux og det kommer side på side med "10 ways to do n00b stuff in ubuntu" eller "100 programs to install after a fresh ubuntu install" og "how to be a complete fanboi tool, the ubuntu edition" og aldri noe som er relevant for meg som hakket mer avansert bruker...

...MEN! Dette kan du ikke si er ubuntu sin feil. Det hele er en bieffekt av at ubuntu har blitt så sinnsvakt populær blandt mindre pc-kyndige, samt hele hypen rundt blogger og top 10 lister...

Å si fuck you mainstream er i mine øyne like ille som å kun følge mainstream. At du misliker noe kun på grunnlag av at andre liker det viser ikke akkurat din mest reflekterte side...