View Single Post
Sitat av brgz Vis innlegg
Så ser du hvor mange som røyker hasj hver lørdag i forhold til folk som drikker. Skal vi si 2% er ruset på hasj og 97% av alkohol? Hum, rart det er mer fyllebråk da.
Vis hele sitatet...
Det er naturligvis flere folk som bruker alkohol enn cannabis, da alkohol tross alt har vært lovlig ganske lenge. Hasj og alkohol er to meget forskjellige rusmidler, og man blir ikke full av å røyke hasj, men har derimot ganske stor kontroll over seg selv og sine handlinger i motsetning til hvis man har drukket alkohol. Dersom vi hadde tatt en testgruppe hvor 10 stk hadde drukket alkohol og 30 stk hadde røyket hasj, så kan jeg garantere deg at de 10 på alkohol hadde bråket mer enn de 30 som hadde røyket hasj.

Det er ikke selveste rusen til hasj som er problemet. Har dere ikke skjønt det før nå? Du går ofte til verre stoffer, feil miljø, holdninger, smugling, salg og kjøp osv.
Vis hele sitatet...
Det er nok du som ikke skjønner dette. Du som er for ett fortsatt forbud. Er du ikke klar over at forbudet gjør slik at man må oppsøke kriminelle miljører for å få kjøpt stoffet? Man får jo ikke akkurat tak på det på polet.

Og nei, dette var ikke en av 1000 venner. Han var en av mine topp 5 venner.
Vis hele sitatet...
Så dine "erfaringer" baserer seg på én venn?


Du sier rusavhengighet er en sykdom. Det er nettopp derfor samfunnet prøver å få det vekk, nettopp ved å holde det ulovlig. Herregud hvor dum du er.
Vis hele sitatet...
Hva i huleste hel**? Hvem tror du at du er? Bli kvitt det fordi det er en sykdom? Det er ulovlig i dag, men hey, det florerer fremdeles over alt.

Jeg har sagt mitt. Kthxbaj
Vis hele sitatet...
Du innså at du taper denne debatten?
Sist endret av Dodecha; 8. oktober 2010 kl. 11:32. Grunn: fjernet personangrep