View Single Post
Sitat av brgz Vis innlegg
No offense, men er du blind?

I mine øyne, på grunn av hva det har gjort med folk jeg kjenner. Dessuten fører hasj til en rekke påvirkninger i ettertid, det gjør ikke alkohol. Bare se klesstilen og væremåten til noen av de som røyker. De gir jo totalt faen.

Så ja. Heller alkohol enn hasj!

Nå må du ikke glemme til at hasj kan føre deg inn i et kriminelle miljøer hvor stjeling og doping av tyngre stoffer er helt vanlig. Så du kan ikke stole på statestikker. Ikke vær så naiv, er du snill.
Vis hele sitatet...
Alkohol fører ikke til en rekke påvirkninger i ettertid?

F.eks. hver gang jeg går i sentrum, her jeg bor i kristiansund og når jeg bodde i bergen, ser jeg masse slitte alkoholikere rundt omkring. Det er tydelig at det er alkohol de er avhengig av. Hvor mange menneskeliv og familieliv har ikke blitt ødelagt pga alkohol? Mange flere enn hasj hvertfall. Alkohol er et av de farligste rusmidlene vi har. Alle fagfolk vil fortelle deg at alkohol er det rusmiddelet som gjør mest skade i samfunnet. Alkohol er det store rusproblemet i Norge.

Les om skadevirkninger her: http://www.lommelegen.no/321679/skad...ger-av-alkohol
Sist endret av Dodecha; 8. oktober 2010 kl. 11:31. Grunn: Redigert vekk personangrep