View Single Post
Lenge leve moralprekener "Jeg hadde bare levert den tilbake hvis jeg hadde finni den jeg" "bedre å gi en annen en god hverdag ved å gi han tilbake mobilen sin".
hahaha jeg døøøøøøøøøør.......... 9 av 10 på dette forumet hadde beholdt mobilen/solgt den

Sitat av Litago1 Vis innlegg
Jeg ble tatt i dag for og ha kjøpt en iphone i fylla av en fyr på gata meget billig. Jeg lan den ut fra salg på finn.no for 2 uker siden og i dag kom polisen på døra og ville hva kvitering og masse greier jeg ikke hadde. De sjekket også bank kontoen min hvordan jeg hadde betalt for den og masse greier. Dem truet med og ta med seg hele laptoppen min og ransake den.

Jeg hadde bare kjøpt en telefon på byen jeg, der og da tenkte jeg ikke over at den var stjelt. Utrolig hva politiet finner ut nå til dags, jeg ville levert den tilbake til eieren.
Vis hele sitatet...


HAHA du ble rett og slett felt av din egen dumhet?
Seriously man? Legger ut på Finn.no? det er det dummeste du kan gjøre med tyvgods.
Selg det til en kompis, venners venner osv. Alle vil ha en iPhone men du var lur nok til å publisere en stjålet mobil på Finn.no hvor hundrevis kikker daglig.

Hadde jeg blitt frastjålet noe er Finn.no det første stedet jeg hadde skjekka, for det er mange amatører der ute.....