View Single Post
Sitat av Viktor Torvik Vis innlegg
Når det gjelder å starte et eget parti kan man mobilisere frem mot MarihuanaMarsjen i mai. Der kan man nok få en del av signaturene man trenger for å komme igang. Som mange på forumet allerede har påpekt så kjenner de fleste til arguementene for legalisering allerede, så folkeopplysning trenger ikke være førsteprioritet. Velgerne er der ute, man trenger bare å gjøre dem oppmerksom på at det at det vil finnes et parti som representerer saken deres.
Vis hele sitatet...
Folk må ikke si at "de fleste" kjenner til argumentene for legalisering!

Det er bare folk her på rusforumet som gjør det. Når jeg snakker med venner, venner av venner osv. som ikke røyker blir jeg rett og slett provosert over hvor lite de kan om emnet.

Det er faktisk VELDIG mange der ute (ja, i år 2010) som enda tror at man havner på plata hvis man røyker cannabis i ny-og-ne.
Jeg får høre argumenter som; Du blir syk i hue. Det får deg til å begynne på sterkere stoffer. Du får kreft. Og alle mulig syke ting jeg bare trodde folk trodde på på 60-tallet.
Husk at propagandaen som var på 60-70-tallet henger igjen i foreldra våres, som lærer bort til sine barn.