View Single Post
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det jeg vil frem til, er at kun folk som faktisk trenger nikotin (de som allerede har begynt med røyk) burde få tak i det. På den måten vil det bli mye mindre folk som begynner med røyk ettersom at det ikke går an å få tak i det med mindre du faktisk er nikotin avhengig. Til en mye rimeligere pris en hva det koster i butikkene idag. Eventuellt gjøre det slikt at vi bare selger vekk snus på resept slikt at vi blir kvitt passiv røyking i samme slengen.

Og til alle dere som sier at det er brudd på friheten og forby tobbak, så mener jeg at dette er et elendig argument. Røyk er ingenting annet en livsfarlig dop blandet med tjære og dritt. Er det brudd på friheten og kriminalisere kokain og da kansje? Hvis en idiot har lyst til å sette inn ei sprøyte i stua si så bør han kansje bare få gjøre det?
Vis hele sitatet...
Det er det dummeste jeg har hørt, sånn serriøst. Dumt, dumt og dumt.
Livsfarlig dop blandet med tjære og dritt.. Okay doktorgrad hører jeg, Kokain er "Hard Drugs" så kommer "soft drugs" der noen sier nikotin skal være med, mens de fleste mener det ikke skal regnes som rusmiddel.

Og hva faen har du med om folk røyker eller snuser? eller til og med ruser seg på hva de vil for den sak. Så lenge de ikke skader andre.