View Single Post
Sitat av sofa Vis innlegg
Selv tror jeg de fleste er lei av argumentene. Alle har hørt dem.

Hva med en poster med teksten "Er det ikke på tide?" med et bilde av kongen som røyker en rev og den "legalize, medicate, educate, regulate"-greia?

Jeg mener, det jeg tror vi vil gjøre med slike posters er ikke å få de som ser posterne til å tenke "Aaaaah! Nå skjønner jeg!", fordi de fleste har hørt ALLE argumenter før, men heller å bare blåse opp til ny debatt. Fagfolkene kommer til å vinne kampen for oss, ikke fancye slagord på bussposters.
Vis hele sitatet...
Jeg er helt uenig. For det første har ikke alle hørt argumentene, selv om vi har hørt dem før, og gjentatt dem til det kjedsommelige.

For det andre er det bare tull med bilder av kongen som røyker etc. Det vil bli oppfattet som kjempeuseriøst av alle andre enn stonere og kids som bare ser "humoren" i det.

Jeg anbefaler forresten å sette opp en enkel nettside, der argumentene som står på plakatene kan underbygges. Adressen til nettsiden kan skrives nederst på plakatene ("tror du ikek det du leser? For godt til å være sant? klikk deg inn på www.cannabisfakta.no og se selv!").