View Single Post
Sitat av Jonta
Vurdér litt hvordan det vil se ut på avstand. Hvilken skrift som er stor, og dermed muligens den eneste som er leselig. Akkurat nå ser jeg for meg "Criminals legalize marijuana" og den norske ekvivalenten.
Vis hele sitatet...
Dette hadde jeg ikke tenkt på, det er et veldig godt poeng

Sitat av Dr.Feelgood
Utrolig bra, men vi trenger kanskje litt mer info på den?
Vis hele sitatet...
Takk, men jeg føler at for mye info vil bli en "wall of text" som blir uinteressant for travle folk som går forbi en oppslagstavle. Men noen nevnte busstopp/toaletter, og der vil folk ha tid til å lese litt. Flere typer plakater er nok en god ide.

Sitat av Vargas
Okei, her flott! En som var litt kjappere enn meg :P Veldig bra utkast og utrolig fett med tinyurl og cannabis-logoen!!

Lurer på om argumentene burde stokkes om i en bedre rekkefølge, slik at "harde vs milde rusmidler" og "aldersgrense" kommer først. Kanskje spandere på 2 setninger til på disse argumentene, der man nevner: skiller cannabis fra uheldige miljøer, færre på tyngre stoffer, lavere bruk. Og litt mer om aldersgrense, legge til innholdskontroll, salgsbegrensinger, altså færre skadevirkninger.

Tror også at "legaliser marijuana" er et litt for stoner.. Med hovedoverskriften
"Si nei til kriminelle" passer det kanskje bedre med "si ja til (statlig) regulering av cannabis

"-Fjerner 90% av inntekten deres kunne skrives om til: "Fjerner 90% av inntekten til organiserte kriminelle"

GOGOGOGO!
Vis hele sitatet...
Takker Cannabis-logoen er det ikke jeg som har laget btw. Fant den en gang a long time ago, on a webpage far, far away Men tror ikke det vil være noe problemer med å bruke den...

Her er v2, med noen endringer: http://img15.imageshack.us/img15/355...erplakatv2.jpg

Linken jeg har tinyurlet inn er forresten http://www.drugpolicy.org/marijuana/...ths/#moremyths, dette virker som en god side med mange kildehenvisninger og korte, lettfattelige tekster. Men tar gjerne imot forslag til andre sider som kanskje er bedre.