View Single Post
Sitat av Kaizen Vis innlegg
For å si litt økonomien, ikke regn med noe serlig luksus for 15000. Dere kan få dere en fin tur for den summen. Om dere ikke føleger de vanlige rådene her kan dere få det billigere. F. eks Udon Thani. Turistmaskinene koster penger om dere ikke gidder å leite etter de billige alternativene. De er der om du kjenner noen. Lev heller litt billigere og vær 3-4 uker etter som det er lang flytur. Fly burde dere klare å få for 5000 og er dere heldige 3000. Kan dere reise på kort varsel kan dere få det billig. Ko Samui er nokk å gjøre for 14 dager.
Bestill hotel kun for en natt. Dere er sikkert slitene etter turen. Mange steder hjelper dere med å finne hotell og, kjører dere dit. Har aldrig blitt snytt. God tur og husk dykkerutstyr. Slike ting er faktisk ikke noe serlig billigere en her hjemme. Kaizen
Vis hele sitatet...

Først så vil jeg si at for 15000 så kan du lett leve i sus og dus i Thailand vist du bare skal være der i 2 uker. Og det ts spør etter at han vil også være i nærheten av en strand. Og ikke oppi Udon Thani.

Om og leve rimeligere for jo være opp til han og bestemme. Ikke stol på en taxi mann der nede de fleste vil lure deg uansett så pass på bagasjen at du får den ut av taxien etter turen.

Jeg vil også anbefale dere og snorkle. Men ikke ta med dere utstyret for bare 2 uker det veier litt. og det er mye rimeligere og leie utstyr der nede.
Har erfaring og jeg vet å hva jeg snakker om.