View Single Post
Sitat av exocytose Vis innlegg
Det er ikke snakk om at du var full og hun ville, men to gutter som skjenket en mindreårig jente bevisstløs for å så ha sex med henne til hun blødde, og deretter rulle henne i et laken og lempe henne i en taxi.
Vis hele sitatet...
okay allt det fik vi jo med oss fra første historie?

Sitat av luni Vis innlegg
Når man får noia fordi noen stiller spørsmål ved handlingen og forsøker å skjule beviser så er man faktisk ikke så full som jenta som visstnok ligger der tilnærmet bevisstløs og blør fra underlivet. Har du noen søster, Eskil?
Vis hele sitatet...
har ikke fått med meg noe om laken, taxi eller at to gutter skjenket henne tidligere i tråden som er utgangspunktet i det andre har svart etter.
Dessuten virker det som om Outier snakker ut i fra egen erfaring her, og jeg vil si meg enig i det han skriver.

Sitat av Outier Vis innlegg
luni, latterlig? Tja. Har vært i den situasjonen hvor både jeg og jenta var over "full"-stadiet. Hun ville, jeg ville. Hva gjør meg til The Bad guy da? Når det er hun som vil ha pulings og er så horny at øya nesten popper ut.. Make no fucking sense at jeg (gutten) skal bli en motherfucker og bli hatet, for at jenta i ettertid angrer. Kanskje jeg også angret? Kanskje jeg skal annmelde det svinet av ei jente for voldtekt? For å ha utnyttet meg grovt? Likestilling for the fucking win!
Vis hele sitatet...
Da bør jeg og gjøre det klart at det var dette jeg sa meg enig i, og ikke at jeg er for å skjenke småjenter fulle for å ha sex med dem. Det er jeg klart i mot.

Altså folk som gjør slikt for å få seg sex (skjenker folk) ville jeg sett på som farlige personer.

Når noen snakker om at en person er syk / farlig tar jeg og det til meg som en advarsel som noen nevnte tidligere siden jeg oppfatter det som om at den / de er noen du ikke vil havne i bråk med enten forde de ville sendt folk etter deg eller er veldig ustabile.