View Single Post
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av downer Vis innlegg
Mulig..jeg har værtfall tidl lest at folk har fått imovane pga depresjoner

hvis den blir veldig fremtredene og ille,ved de værste tilfellende har jeg på følelsen av at det angsten er der samme hva jeg putter i meg,dvs mange ketorax og sobriler uten at jeg sløves

men ved "hjemme-angst" så virket imovane godt husker jeg

men jeg misstenker at den fucker opp hukommelsen så jeg vil ikke bruke det mer.
nitrazepam er flotte greier,skal spørre om sterkere doser eller en storebror neste gang når jeg må ta 4 stk 5 mg for å få virkning nå

får man sterkere nitrazepam i norge?ei apotekdame sa de kun hadde den femmern på lager og kunne ikke se om det fantes noe større
Vis hele sitatet...
Å gi Imovane til folk med depresjoner er høyst uforsvarlig, men likevel vanlig. Mange opplever en nedtur på benzodiazepiner/nonbenzodiazepiner, og denne blir jo mange ganger værre om man er deprimert. I tillegg mister man hukommelsen og styring på ting, noe som kan gjøre enn sint og fortvilet. Så det er ikke akkurat noe sjakktrekk fra en lege å gi Imovane i en sånn situasjon.

kanksje du noen ganger opplever en form for panikkangst, da er vel Xanor det eneste sikre valget om man skal unngå uforsvarlige høye doser.

Det å gå i en blanding av bakrus og rus av Imovane hjemme kan sikkert virke betryggende, men hvis du tenker over det i ettertid så føler du deg kanskje bare mest trygg hjemme naturlig? Imovane kan forsterke slike følelser av trygghet, og stoffet har også en tendens til å gjøre enn litt "simplere" i hodet. Så derfor så du kanskje ikke vitsen med å stikke ut.

Det er ingen mistanke det er fakta. Imovane fucker opp hukommelsen veldig ille. Nitrazepam fungerer på mange måter bedre enn zopiklon (Imovane), men man bygger omtrent opp toleranse like fort.

5mg Mogadon eller Apodorm er den sterkeste nitrazepamen du får i Norge.