View Single Post
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cannaman Vis innlegg
For min del slår eller slo imovane hvertfall på samme måte som nitrazepam,diazepam o.l

Det roer deg ned og gjør deg halvsvimmel og god,jeg mener det føles ca på samme måten,når jeg forklarte legen min det så smilte han bare å sa,ja benzodiapiner er sånn.

Det er vell ganske naturlig at søvnpreparater også vil roe deg ned,uansett vhilke søvnpreparater det er.
Vis hele sitatet...
Jeg behøver vel ikke gjenta meg. Men hvis du føler du får en angstdempende virkning (axiolytisk) av den søvninduserende (hypnotiske) virkningen så deg om det. Halvsvimmel og god er ikke den angstdempende virkningen av benzodiazepiner, du skal føle deg lettere i hodet på en måte.

Sitat av Cannaman Vis innlegg
Jeg har hvertfall prøvd mye forskjellig,men jeg tør ikke bruke imovane i våken tilstand i sosiale settinger lenger grunnet adferds endringene jeg får (som jeg IKKE får av andre benzoz eller morfin)eurofi,oppspilthet som om du er halvfull, som kan merkes av andre,pluss hukommelsetapet

Blir du ikke sløv og halvdizzy av imovane?det er hvertfall likehetstegn med angstkiller i min kropp når jeg får den følelsen der..

husk på at alle er forskjellige,men når det gjelder diazepam,og oxazepam så blir jeg liksom mer dizzy før angsten tas på samme måten som med ketorax.

Skulle jeg tatt mye av det for å klare en stor sosial setting ville jeg antakelig vært synlig svimmel før jeg oppnådde den samme angstfjernern som feks ketorax tilbyr

min reaksjon hvertfall
Vis hele sitatet...
Nettop her sier du det selv, Imovane må man ha i såpass store doser for å få de til å fungere som angstdempende at man kan bli helt zombie. Det er et likhetstegn ja, mellom alle legemidler som fungerer som benzodiazepiner. Men likevel er de egnet til forskjellig bruk.

ja alle er forskjellige, jeg aner ikke hvor mye av hva du har puttet i deg fra før av og det er dermed vanskelig for meg å se hele bildet av dine virkninger.