View Single Post
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Du kan ikke bruke Imovane mot angst, dette av beviste kjemiske grunner som jeg har prata nok om i andre tråder hvis du søker. Hvis du får prøvd et skikkelig benzodiazepin, i riktig dose for deg i riktig situasjon skal du se at det har en god angst-dempende virkning. Men det er klart at du er rimelig imun hvis du har misbrukt det en del..
Vis hele sitatet...

For min del slår eller slo imovane hvertfall på samme måte som nitrazepam,diazepam o.l

Det roer deg ned og gjør deg halvsvimmel og god,jeg mener det føles ca på samme måten,når jeg forklarte legen min det så smilte han bare å sa,ja benzodiapiner er sånn.

Det er vell ganske naturlig at søvnpreparater også vil roe deg ned,uansett vhilke søvnpreparater det er.

Jeg har hvertfall prøvd mye forskjellig,men jeg tør ikke bruke imovane i våken tilstand i sosiale settinger lenger grunnet adferds endringene jeg får (som jeg IKKE får av andre benzoz eller morfin)eurofi,oppspilthet som om du er halvfull, som kan merkes av andre,pluss hukommelsetapet

Blir du ikke sløv og halvdizzy av imovane?det er hvertfall likehetstegn med angstkiller i min kropp når jeg får den følelsen der..

husk på at alle er forskjellige,men når det gjelder diazepam,og oxazepam så blir jeg liksom mer dizzy før angsten tas på samme måten som med ketorax.

Skulle jeg tatt mye av det for å klare en stor sosial setting ville jeg antakelig vært synlig svimmel før jeg oppnådde den samme angstfjernern som feks ketorax tilbyr

min reaksjon hvertfall
Sist endret av Cannaman; 14. august 2010 kl. 11:18.