View Single Post
Sitat av kimmag Vis innlegg
Heisann! Jeg satt og så på "MS-13 i Norge?" tråden, og da kom jeg til å tenke litt. Jeg føler ikke jeg er redd for noen personer. Greit nok, kanskje en har banka en del folk, og kanskje han har knivstikki et par, men hvorfor skal det stoppe oss? Bare fordi frykten er der? La oss si at noen.. Gjør noe mot familien din eller kjæresten din (eksempel), og Politiet ikke kan hjelpe, hva skal man gjøre?

Det går jo mer på å ofre seg, men hva gjør man ikke for den man elsker? Om det er en gjeng, så er det jo såklart at man kan ikke fly på èn og forvente at det blir rolig, da "gjeng"miljøene i Norge har blitt som de er. Jeg synes personlig det er jævlig teit når jeg hører folk si "Han er farlig" eller "han er syyyyk as!" for jeg vedder på at alle kan bli like farlig, om de absolutt vil. Om en har stikki en kniv i en annen, hvorfor skal ikke en annen klare det?

Men det jeg egentlig vil diskutere, er hva ville dere gjort? Åssen hadde dere reagert? Jeg for min del gidder ikke høre på "han er farlig" o.l, om noen hadde gjort familien min noe, så hadde jeg beskyttet dem. (Sier ikke det for å være tøff nei.) Hvis ikke Politiet kan hjelpe, så skal ikke folk få lov til å gjøre som de vil, da må man ta saken i egne hender mener da jeg.

Ble kanskje litt rotete, er litt trøtt, så legger skylda på det.
Vis hele sitatet...
Dersom medlemmer i MS 13 hadde gjort noe tull med meg, feks stjålet slikkerier og brus så ville jeg innhentet dem, lagt dem over fanget for så å gi dem en god omgang med ris!

Hva slags scenarier er det du tenker på, trådstarter?
Dette her blir jo en smule generelt.

Blir en desperat og forbanna nok så spiller det vel ingen rolle hvor farlig(e) folk er?

Edit: Må si jeg ble nokså bekymret når jeg leste det som diskuteres mellom Eskil og Luni.
En slik hendelse kan godt bli straffet med kastrering for min del.
Sist endret av Knask; 11. august 2010 kl. 07:37.