View Single Post
Sitat av Capital Vices Vis innlegg
Hadde jeg vært deg hadde jeg anmeldt svinet med en eneste gang. Folk som han har ingenting å gjøre i det sosiale samfunnet, de hører hjemme bak lås og slå.

Dette er noe som irriterer meg noe voldtsomt. En mann går løs på en forsvarsløs unge. Ikke er han faren hans, så hva slags rett har han i det hele tatt til å legge fingrene på han. Om det hadde vært jeg som hadde bestemt strafferammen for slike hendelser hadde eksen til TS måtte sittet innen i minst 20 år!

Slike som denne "eksen" kan ikke være riktig vel bevart, en psychopat eller noe. Litt forståelse hadde det vært dersom det hadde vært en manntilmann-situasjon, da det kan hende at diverse motiver spiller en rolle, men dette er jo ren galskap.

Jeg vil anbefale deg, TS, å anmelde denne personen så snart som mulig. Og jeg er ganske sikker på at om det skulle dukket opp en eventuell rettsak hadde han, eksen, ikke hatt noe å stille opp med. Hvem ville trodd f.eks en "eks" på la oss si 40, over en liten forsvarsløs guttunge på 10-11, som ikke har noen annen grunn til å ville denne mannen noe vondt?


Mvh Stephan
Vis hele sitatet...
Helt enig med deg. Ikke engang en pappa har rett til å sette en finger på deg, og det i hvert fall ikke stefar-type.

Først vil jeg komme med klisjéen om at du er sterk og modig som har kommet deg gjennom dette. Det ligger mye sannhet i det, selv om det er en oppbrukt ting å si. Kan ikke få sagt det nok.

Jeg håper du anmelder dette og går fram som et godt eksempel! Har selv slitt med vold i hjemmet og vet at alle historiene man hører om folk som faktisk tør å ta et steg videre i livet (som ofte er å anmelde det, eller bare snakke om det) er så inspirerende. Det hjelper så utrolig mange! Ta det opp en gang for alle, anmeld ham! Som noen sa tidligere her: om det ikke hjelper deg, hjelper det kanskje neste gang han gjør noe sånt. Kanskje han faktisk allerede har noe slikt på rullebladet sitt!

Lykke til!