View Single Post
Miza's Avatar
Trådstarter
132
Sitat av Itsnotover Vis innlegg
ja, man får alltid kjærester om man har epic mye med penger( kjøpe hore f.eks ) Familien kan man forsørge, så tviler på at de krangler med meg, de har ikke noe valg. Hvis jeg havner i en epic fail ulykke så betaler jeg for den mest epic doktoren i verden til å lappe meg sammen meg. Bestille fly til han med engang - sefølgelig står det i testamentet mitt, eller assistenten min har den informasjonen hvem han skal kontakte osv.

Neida, sefølgelig tuller jeg :P

Vet at penger ikke er den hele lykke, men alle personer har en stor drøm, det å bli rik og kunne kjøpe de nyeste tingene hele tiden osv osv. Sefølgelig

Men til the point. Er man frisk så er det den største lykken man kan ha. For er man frisk kan man gjøre alt, er man syk så faller mye av lysten til å leve og holde på. Så til oppsummering = Det å være frisk, oppegående og engasjer i livet er de viktigste tingene jeg setter mest pris på
Vis hele sitatet...
hehehe, epic post :P

Jeg er ikke frisk. det vil si: jeg har en kronisk sykdom jeg må leve med så lenge jeg lever. Likevel har jeg appetitt på livet og jeg setter pris på mitt enkle liv, og er forholdsvis lykkelig og har akseptert min livs-situasjon.
Jeg vil ikke si masse penger er lykken, men nok til ikke å havne i økonomiske kriser er kjekt. Selv om man holder ett lavt nivå på forbruket sitt er det rimelig vanskelig å havne i en økonomisk krise.