View Single Post
Jeg drev på med sniffing av bensin/lightergas/formfett for 7-8 år siden, husker en gang jeg og en kompis sniffa bensin av en påhengs motor tank, ikke sånn innebygd men sånn løs bensin tank.
husker spesielt den spesielle rusen jeg hadde, føltes ut som jeg var inni bensin tanken, inni slange i tanken på en måte, helt sykt, vi sniffa så mye den natta at det er utrolig at vi lever enda idag,
husker vi va helt bleik og kald når vi kom hjem, foreldrene til kompisen min fant jo såklart ut at vi hadde gjort det, kjefta huden full, uten at det hjalp noe særlig, rusen synes jeg brukte og være veldig bra, i starten da, hadde mange gang fin rus, en gang hadde jeg en rus der hver gang jeg tok hodet vekk ifra tanken (dette er på snøskuteren) så så jeg en slags snø skulptur av masse forskjellige gjenstander og dyr, dinosaur laget av snø, disse va såklart veldig små, smykker, klubber osv.
en gang kom en drage snurrende ned ifra himmelen, sa noen ord til meg, (husker ikke hva) så snurra den tilbake, men nok om det.
det va i begynnelsen, men etterhvert begynte jeg og få dårlige trips, og det va faen ikke noe artig,
begynte og se dårlige og skummle ting, som feks at kompisen min fikk hvit nylon surra rundt kjeften, eller hele hodet, sånn at han ikke får puste lenger, og da fikk jeg jo panikk, begynte og klore på han, i forsøk på og få vekk nylonet, men han stoppa meg før jeg klarte og klore han opp, alt ble plutselig snudd på hodet, det her va i slutten av sniffe tiden min.
grunnen til at jeg slutta va jo for at jeg begynte og få bad trips, og jeg hørte at en anna plass i norge hadde andre unge gutter plutselig kolapsa og dødd momentant, da begynte jeg og forstå at jeg må slutte nu, vi mange kompiser som holdt på med det der en stund, men ingen av mine kompiser døde av selve sniffingen, men fire av dem er idag død, tre kræsja med bilen, fylle kjøring, (kan dette være tilfeldig?) den ene hengte seg selv.
tre av de snifferan som enda er i live er helt kokko i hodet når dem er full, det va sikkert flere av oss, men husker ikke i skrivende stund, har ikke kontakt med noen av dem som jeg brukte og sniffe med, og jeg, ja, jeg blir litt hissig når jeg er full, men har blidd litt roligere i det siste.
jeg drikker ikke så mye nu lenger, siden jeg har kjærest, vil si at ho holder meg i live , btw, en av de snifferan som kræsja va min bestevenn, sånn venn som er vanskelig og finne, som stiller opp uansett, han døde for 5år siden, livet mitt snudde seg helt på hodet, jeg ble sønderknust, alt va plutselig ett helvete, pluss at det forgikk masse anna tull, men orker ikke og skrive om alt det, blir jo sittende her i evigheter da.
men så fant jeg min kjære, 4-5 måneder etter jeg mista min bestevenn, og det var som man bruke og si i grevens tid eller noe sånt, hehe, vil si at hun redda livet mitt, er enda ilag med ho idag.
når det gjeld bivirkninger/ettervirkninger så føles det noen gang ut som jeg ikke lever, veldig vanskelig og forklare, men vet jo ikke helt sikkert om det er bivirkning, en anna er at jeg har rar lukte sans, jeg mener, når jeg lukter noe jeg syns er ekkelt får jeg lyst og rive av meg håret, og hvis jeg lukter dårlig ånde, får jeg lyst og rive av hodet på den personen, får en helt syk følelse i kroppen og ikke minst i hodet, klikker nesten, men jeg prøver og holde meg såklart, men igjen, vet ikke om sniffinga har skylda.
også får jeg veldig ofte hetetokter, jeg tåler ikke varme, (jeg hater varme) da igjen kan jeg klikke, heldigvis bor jeg langt nord, kan ikke fære til syden, for jeg trur jeg kommer til og kolapse med engang jeg hopper ut av flyet.
og konsentrasjon, da feiler jeg maks, den er helt utrolig dårlig, klare ikke og konsentrere meg om noe, med mindre det er super interresangt, og ta vgs kommer ikke på tale, det klarer jeg ikke, og det vet jeg, klarte såhvidt 9ende og 10ende, eller jeg klarte vel ikke dem heller, gjorde ikke en eneste oppgave i 10ende klasse, va aldri i klasse rommet når det var time, var jo ute og sniffa eller smug røyket.
har hadd to jobber siden jeg ble ferdig i ungdomsskole, klarte bare og jobbe i 6 måneder i den siste jobben jeg hadde, slutta for at jeg klarte rett og slett ikke jobb hver dag, det ødela hodet mitt enda mer, men jeg klarer meg alltids merkelig nok, klarte og ta bil lappen, det va jo utrolig deilig, slipper og tenke på det mer, ja, skulle ønske jeg aldri hadde gjort det, herlige trips hadde jeg jo, men det er faen ikke verdt det.
skulle ønske jeg kunne hjulpe andre ungdom med og informere om hvor farlig det er, men som en her sa at det er vel best og ikke nevne at man kan sniffe bensin, for da vet dem at, wow, bensin, visste ikke at man kan sniffe det, det må jo prøves, og da kan det være for sent, ehm ja, det va vel det jeg hadde og si, ville bare få det ut hvis det er noe noen lure på så er det jo bare og spørre

Tenkte ikke på og dele opp teksten, er ikke så vandt til og skrive på forumer,
eller i det hele tatt for den saks skyld.

Må legge til at jeg for 2måneder siden gjorde en tabbe, hadde drukke ilamme kjæresten min og onkelen min, vi va ute på puben, alt gikk rolig for seg, men jeg va veldig irritert når vi da kom hjem etter stengetid på puben, husker ikke hvorfor, men det endte med at jeg tok bil nøkkelen min og satte meg i bilen, kjæresten min prøvde såklart og advare meg mot dette, ho satte seg inni bilen, og jeg starta bilen, og ja, vi ga oss på en kjøre tur, en kjøre tur på 2 mil, husker jeg kjørte ganske fort, veldig svingete vei var det og, fy fan jeg angrer, at jeg kunne være så dum, men heldigvis gikk det bra, selvom jeg va så drita full at jeg såhvidt huska neste dag at vi hadde hatt vært og kjørt, stumpa med engang vi kom hjem, kjæresten va verken redd eller irritert på meg neste dag, flaks at ikke politiet va ute.

Må vel trappe ned på drikkinga litt trur jeg, har tenkt og prøve hasj nu, det skal da være i brownies, siden jeg ikke lenger røyker.

Det med røykinga mi er ganske artig, slutta for 5 år siden etter 8 år med røyking, artige med det her er at jeg slutta på dagen, jeg sa en dag, fan, nu orker jeg ikke det her lenger, det var en dag jeg våkna opp etter en fest og kompisen min satt der og røyka, da sier jeg til han, slukk den røyken, så gjor han det, så sa jeg, fan nu slutter jeg og røyka, da sa han, ja, la oss slutte, men han klarte det ikke, og den dag idag røyker han enda,
1 år etter jeg hadde slutta så ble jeg tiilbud og prøve hasj,
i tobakk da, det takka jeg ikke nei til, røykte, ble ferdig, for hjem (merka når jeg gikk hjem at alt va så jævla klart og lyst) hehe,
men poenget her va at jeg klarte og røyke hasj uten at det plaga meg,
jeg hadde jo tross alt slutta og røyke 1 år side,
jeg har siden den gang aldri en eneste gang hadd lyst på røyk,
ikke en eneste gang,

Det jeg vil frem til er at jeg vil prøve hasj igjen, for og få en enkel rus, og drikke alkohol er altfor jævligt, kanskje jeg minsker alkohol drikkinga, som for meg ikke så bra.

Ja jeg har skrive vansker.
Sist endret av Dodecha; 9. juli 2010 kl. 12:59. Grunn: Lagt til punktum og avsnitt