Tråd: Tatovering...
View Single Post
Hei

Har etter en stund med vurdering bestemt meg for å få en tatovering, og jeg har kommet frem til 3 forskjellige alternativer for motiv.

1. et 2 tall oppe til høyre på ryggen (slik at når folk spør vil jeg kunne forklare at den skal hjelpe de som er bak meg med hvilken plass de vil komme på)

2. et tribal motiv en kjenning (som driver med tatoveringer, og JA hun tegner som en tatovør) har tegnet for meg for en stund siden når vi var i spania sammen, det er 3.5cm i bredde og ca 7cm i høyde og ser ut som; to øyne hvis utrykk ser litt uforklarlig ut, ut ifra dem (de er nederst i motivet) kommer et tribal mønster som strekker seg til toppen av motivet.

3. jeg spiller ganske seriøst (data) og vurderer et utsagn eller noe slikt over handflaten, altså ikke den delen der du tar tak i ting med, men den øvre delen på en måte :> (husker ikke hva det heter nå utrolig nok) men jeg føler at det blir jeg ikke å bli fornøyd med etter tid så jeg tenker på noe annet i det området på hånden siden det er en plass der folk kan SE tatoveringen i forhold til bak på ryggen.

Så: nummer en er en veldig god ide bak synes jeg men vet ikke om den vil være så bra om jeg slutter på sport om noen år, med tanke på historien bak. nummer to er veldig fin men jeg er bekymret for området jeg skal sette den på, og hva den symboliserer for meg. nummer tre liker jeg halveis ideen bak siden det er et område hvor man SER den, og den vil bety noe for meg (ihvertfall NÅ) men samtidig ikke siden jeg egentlig ikke HAR noe utsagn.

Jeg trenger noe som betyr noe for meg, det kan ikke være for.. barnslig (med tanke på når man blir 50-60 og folk ser at du har HEADSHOT tatovert på hånda, for eksempel.. ville ikke gått for DET ordet men... u get it) og det hadde vært en bonus om den kan.. sees

Liker best tanken på det 2 tallet, men kom gjerne med forslag for endringer på plasseringer på alle tre motivene.