View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Trådstarter
Tja, Alice in Chains var.. ok, (har forresten hørt masse på "Them Bones" før, soundtrack i GTA:SA )

Man Made God var ok, men dukker nok ikke opp i ei fast spilleliste. Routas Vaggvisa var bra.

Tool er ikke min kopp te. Som sagt er jeg ikke alt for interessert i tekst, og melodiene på de sangene jeg sjekket kjapt var rett og slett litt for kjedelige.

Portico Quartet var slett ikke verst, men igjen, ikke helt det jeg ser etter. Jeg kan egentlig ikke sette fingeren på det, men en eller annen gjennomgående lyd i de sangene (sjekket 4-5 eller deromkring) irriterer meg litt.

Når det gjelder gitarene er det også helt greit, men kan bli litt kjedelig i lengden, jeg savner litt progresjon, det blir mye av det samme.

Protest the Hero er.. ærlig talt ikke det jeg ser etter, og hvis jeg skal sette det i en bås passer det fint i den med merkelappen "mas/bråk". "Trains" av Porcupine Tree var mer behagelig å høre på.

Edit: oi, så mange nye svar

Movits var interessant, men altfor altfor tekstbasert - rytmikken er interessant, melodiene er ikke det.

Bob/Damian Marley ble litt slapt av det lille jeg fikk høre for å rekke edit-"deadline", men jeg skal sjekke mer.

Og Grieg har jeg ikke noe imot, men det er greit med litt mer.. "moderne" musikk også.



Til alle som har svart;

Nytt spillelistemateriale eller ikke, tusen takk for alle forslag. Jeg sier bare min mening om sanger og artister her så det kan bli litt lettere å "kartlegge" hva jeg liker eller ikke - jeg mener ikke å "skyte ned" forslag.
Sist endret av robhol; 7. juli 2010 kl. 15:41.