View Single Post
Litt usikker på hva du egentlig spør om, men jeg kan i hvert fall si, at de gangene jeg røyker, så bli jeg veldig sosial og pratsom. Er til vanlig veldig sjenert, usikker og ikke veeldig pratsom med mindre det er gode venner til stede.

Derimot når jeg har røyket meg en joint, blir jeg fryktelig pratsom, lattermild.. You name it! Og dagene etterpå er også gode og fine. Blir mer pratsom osv, ikke så sjenert heller. Rart det der!

Skal nevnes at jeg ikke røyker mye, men er en god kjenning av både indicaen og sativaen. En sporadisk røyker. Men dette er i alle fall min erfaring rundt dette

Cannabis for min del, hjelper nok mot nettopp det å være usosial. Føler jeg driter litt mer i de tingene som vanligvis holder meg tilbake, hvis dere skjønner? Kanskje cannabis kunne blitt brukt som et medikament i en antidepressiv behandling. Uansett, så er jeg ikke for selvmedisinering. Men dette ble litt OT, i og med at jeg beveger meg mot en legaliseringsdebatt. Så jeg vil definitivt si : Cannabis> usosial
Sist endret av zhpongl; 3. juli 2010 kl. 17:18.