View Single Post
Har gått å lurt en stund. jeg har da røyket cannabis i ca 1 og et halvt år. røyker typ 3-5 ganger i uken og har gjort det siden jeg startet. I de periodene jeg har hatt en pause, virker(?) det som at jeg blir mere sosialt aktiv. Er ikke så sikker, siden jeg har på en måte "glemt" hvordan jeg oppførte meg i sosiale sammenhenger FØR jeg startet med cannabis. Pausene mine pleier ikke å vare så mye lengere enn 1-2 uker så har enda ikke bekreftet dette.

hatt nå hatt en pause på ca 1 uke nå, å snakket nettop med min far (ikke hatt så veldig mye kontakt med han opp igjennom årene) da jeg følte at jeg bare kunne spy ut masse dritt uten å tenke over det, forje gang jeg snakket med han derrimot så var det mest "ja, nei, hehe" svar som kom ut av kjeften min (det som har vert tilfellet i de fleste sosiale anledningene jeg kan huske i værtfall siden jeg begynte med cannabis)

da kommer spørsmålet mitt.. noen andre som har merket noen som helst antydning til nedsatt sosial evne mens dere er i perioder (trenger ikke være fjern/stein, men da ha røyket en del i "det siste") som dere røyker mye?

beklager skrive feil, wall of text og eventuelt vims fra min side. takker for alle svar på forhånd.. mvh Punch